پرینترهای سوزنی پرسرعت و خطی

نسل جدید پرینتر های سوزنی 80 ستون

نسل جدید پرینتر های سوزنی 80 ستون

سالیان سال است که تکنولوژی پرینترهای سوزنی به دلایلی چون هزینه چاپ و نگهداری کم، امکان چاپ همزمان 5 نسخه و امنیت بالا در چاپ مورد توجه سازمان ها ، ارگان ها و موسسات دولتی ، غیر دولتی ، خصوصی و خدماتی قرار گرفته است.

متاسفانه تا اوسط دهه 90 شمسی ، پرینترهای سوزنی موجود در بازار ایران، پرینترهایی قدیمی با طراحی پیش پا افتاده بوده که به دلیل عدم تنوع ، استفاده از آن ها تنها انتخاب کاربران محترم در این سال ها بوده است و این موضوع منتج به برخی نارضایتی ها از عدم سازگاری آن پرینتر سوزنی با محیط های کاربری و همچنین خدمات پس از فروش نامناسب شده است.

در سال 1394 شرکت واریان با بیش از 36 سال تجربه فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های چاپ، اقدام به واردات و ارائه آخرین و مدرن ترین مدل های پرینترهای سوزنی Tally آلمان با نام Tally Dascom 1125 و Tally Dascom 1145 نمود.

پرینتر Tally Dascom 1125 یا پرینتر سوزنی تالی 1125 ، علاوه بر مزایای قبلی پرینترهای سوزنی ، ویژگی های جدیدی متناسب با نیاز روز به کاربران ارائه داد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • صدای کمتر در مقایسه با پرینترهای سوزنی قدیمی
  • طراحی ارگونومیک و زیبا
  • اعمال تنظیمات ویژه و خاص مانند تغییر محل شروع چاپ ، جابجایی ، بروزرسانی فریم ویر و .... از طریق نرم افزار مدیریت پرینتر سوزنی
  • عمر پرینت هد و ریبون به مراتب بیشتر

در پرینتر سوزنی تالی 1145 ، سرعت حتی بیشتر هم شده و به 450 کاراکتر در ثانیه نیز رسیده است که در نوع خود کم نظیر می باشد.

در طی این سالها ، پرینتر سوزنی Tally 1125 و Tally 1145،  به دلیل مزیتهای ذکر شده ، مورد استقبال مشتریان محترم از قبیل آزمایشگاه و بیمارستان ها ، شرکت های پخش و توزیع ، مراکز ارائه خدمات اجتماعی ، باسکول سازان و ... قرار گرفته است و توانسته سهم بالایی را در بازار به دست آورد.

پورت های ارتباطی USB ، Parallel و سریال راه های برقراری ارتباط با پرینتر تالی داسکام 1125 و 1145 بوده و این پرینتر سوزنی امکان نصب در تمامی سیستم عامل ها ( 32 و 64 بیتی و محیط های یونیکس ) را دارا می باشد. قابل ذکر است که با توجه به مدرن بودن این پرینتر سوزنی ، پرینتر فوق با تمامی نرم افزارهای مدیریت داروخانه و بیمارستان ، مالی و حسابداری ، آژانس های گردشگری و مسافرتی و همچنین به تمامی نشان دهنده ها در صنف باسکول ( اندیکاتور ) سازگاری کامل دارد.

همچنین می توانید از برخی مدل های خاص پرینترهای سوزنی ، به عنوان پرینتر چک یا پرفراژ چک مانند پرینتر تالی 5040 و تالی داسکام 5130 استفاده نمایید.

در پایان ذکر این نکته ضروریست که پرینتر سوزنی Tally 1125 و Tally 1145 شامل 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت واریان میباشد.