راهنمای تنظیم لیبل دیجی کالا در لیبل پرینتر تالی

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین کشور است که جهت مدیریت کالا ، انبارداری و حمل و نقل ، فروشنده ها را ملزم به چسباندن لیبل نارنجی رنگ بر روی کارتن و کالای فروخته شده می نماید. اطلاعات و محتوای لیبل ها توسط بخش پنل فروشندگان تولید می گردد و فروشنده صرفاً لیبل آماده شده را چاپ می نماید. چهت چاپ لیبل دیجیکالا ، الزاماً نیاز به لیبل پرینتری وجود دارد که بتواند لیبل دیجیکالا را تشخیص دهد. این لیبل پرینتر باید قابلیت چاپ حرارتی غیرمستقیم داشته باشد تا کاربر بتواند با استفاد از ریبون های مت

Read More

سرویس و نگهداری پرینتر لیبل زن

نگهداری صحیح از لیبل پرینتر یا لیبل زن ، می تواند طول عمر دستگاه را بالا برده و همواره از آن انتظار یک چاپ دقیق ، صحیح و کامل را داشت. ناگفته نماند که نگهداری اصول ، باعث صرفه جویی در هزینه هایی شامل تعویض قطعات مصرفی ، یدکی و تعمیر می گردد.

Read More

آموزش آماده سازی و نصب رول لیبل در لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820

یکی از مراحلی که در نصب اولیه پرینتر، توسط کاربر آن صورت می گیرد ، آماده سازی رول لیبل حهت قراردادن آن درون لیبل پرینتر است. پرینترهای لیبل زن تالی داسکام طیف گسترده ای از انواع لیبل ها را در سایزها و ویژگی های متنوع پشتیبانی می نماید.

Read More

آموزش کالیبراسیون لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820

کالیبراسیون لیبل ، به عملی گفته می شود که جهت مقداردهی و تنظیم سنسور لیبل صورت می گیرد. در این ویدئوی آموزشی نحوه کالیبراسیون سریع در لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820 آموزش داده است. معمولاً وقتی برای اولین بار یک لیبل پرینتر را راه اندازی می کنید ، الزاماً باید بعد از نصب رول لیبل و ریبون ( در صورت نیاز ) ، یک بار سنسور را با لیبل های خود کالیبر کنید.

Read More

آموزش تنظیمات آدرس IP در فیش پرینترهای سری CP-Q از طریق شبکه

سری فیش پرینترهای CP-Q شامل CP-QUN ، CP-Q5 و CP-Q5W دارای پورت شبکه جهت دریافت اطلاعات از طریق LAN می باشد.

Read More

آموزش راه اندازی وایرلس در فیش پرینتر تالی سان CP-Q5W

فیش پرینتر تالی سان مدل CP-Q5W با دارای چیپ ست وایرلس است و امکان اتصال به روتر وایرلس را دارد. این پرینتر می تواند بدون کابل USB یا شبکه و از طریق شبکه بی سیم به سیستم کاربر ( PC یا موبایل ) وصل شود و دستور چاپ را دریافت نماید.

Read More

آموزش نصب رول لیبل در لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL210 و DL310

در این مقاله ، نحوه ی آماده سازی و نصب رول لیبل در پرینترهای لیبل زن تالی داسکام مدل های DL210 و DL310 آموزش داده شده است. توجه داشته باشید که در این دستورالعمل ، کاتر دستگاه ، تیغه فلزی فرض شده است. لیبل پرینترهایی که کاتر آن خودکار است هم مشابه این دستورالعمل می توانند اقدام به نصب رول لیبل نمایند.

Read More

نحوه کالیبراسیون دستی در لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL210 و DL310

در این مقاله ، نحوه کالیبراسیون لیبل پرینترهای تالی داسکام مدل DL-210 و همچنین تالی داسکام مدل DL-310 آموزش داده شده است.

Read More

راهنمای نصب لیبل و ریبون در لیبل پرینتر تالی سان مدل DP443

در این ویدئو ، نحوه آماده سازی ریبون و لیبل و همچنین نصب آن ها درون پرینتر لیبل زن و بارکد تالی سان مدل DP443 2B آموزش داده شده و راهنمایی شده است.

Read More

آموزش نحوه ارسال دستور تست پرینت به پرینتر Tally T5040

در این بخش نحوه صحیح ارسال دستور تست پرینت به پرینتر تالی 5040 و همچنین مزایا و علت آن توضیح داده شده است.

Read More

آموزش اپراتوری و کاربری

آموزش کاربری و اپراتوری دستگاه ها در رابطه با پرینتر سوزنی ، لیبل پرینتر و پرینتر برچسب و پرینتر بارکد ، پلاتر لیزری ، اسکنر نقشه و اسکنر طولی ، پرینتر قابل حمل و پرینتر کمری ، پرینتر خطی تالی و فیش پرینتر ، دستگاه های پرفراژ چک و پرفراژ نسخه