آموزش نصب لیبل پرینترهای تالی داسکام در سیستم عامل MacOS

آموزش نصب لیبل پرینترهای تالی داسکام در سیستم عامل MacOS

Read More

آموزش نصب نرم افزار Setup پرینتر لیبل زن و بارکد Tally Dascom مدل DL-310

در این مقاله آموزشی، ویدئوی نصب نرم افزار مدیریت لیبل پرینتر ( Setup Tool ) مربوط به پرینتر لیبل زن Tally Dascom مدل DL-310 در ویندوز 10 آموزش داده شده است. البته ذکر این نکته ضروریست که نصب درایور پرینتر لیبل زن Tally در سایر سیستم عامل ها نیز به همین گونه می باشد.

Read More

آموزش نصب درایور پرینتر لیبل زن و بارکد Tally Dascom مدل DL-310

در این مقاله آموزشی، ویدئوی نصب درایور پرینتر لیبل زن Tally Dascom مدل DL-310 در ویندوز 10 آموزش داده شده است. البته ذکر این نکته ضروریست که نصب درایور پرینتر لیبل زن Tally در سایر سیستم عامل ها نیز به همین گونه می باشد.

Read More

راهنمای نصب درایور پرینتر چاپ چک و دفترچه تالیسان TS5050 در محیط ویندوزهای 32 بیتی از طریق پورت USB

همانگونه که مستحضر هستید ، پرینتر تالیسان TS5050 ، پرینتریست سوزنی که قابلیت چاپ روی انواع چک ها ، دفترچه ها ، قبض ها و رسیدهای چند نسخه ای را داراست. این پرینتر همانند دیگر پرینترهای سوزنی تالی و سایر دارای امولوشن های متعددی جهت برقراری ارتباط با سیستم کاربر ( کامپیوتر ) می باشد. جهت نصب درایور این پرینتر باید درایور متناسب با امولوشن فعال روی پورت مدنظر ( USB , Parallel و یا Serial ) انتخاب و نصب شود.

Read More

آمورش نصب درایور

در این قسمت ، می توانید آموزش نصب درایور مربوط به دستگاه ها و پرینترهای تالی ، لکسمارک ، اسه و اسکنرهای کانتکس را بصورت نوشتاری و ویدئویی ببینید.