آکادمی

آموزش کالیبراسیون لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820

آموزش کالیبراسیون لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820

کالیبراسیون لیبل ، به عملی گفته می شود که جهت مقداردهی و تنظیم سنسور لیبل صورت می گیرد. در این ویدئوی آموزشی نحوه کالیبراسیون سریع در لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820 آموزش داده است.

شرایطی که معمولاً نیاز به کالیبراسیون لیبل دارید به شرح زیر می باشد:

  • لیبل پرینتر را برای اولین بار نصب می کنید.
  • زمانی که به ازای هر بار فید لیبل ، فاصله  بین دو لیبل ( در لیبل های GAP دار ) و یا علامت مشکی ( در لیبل های Blackmark ) ، دقیقاً روی لبه تیعه قرار نمی گیرند.
  • زمانی که چاپ روی لیبل دقیقاً سر جای خودش قرار نمی گیرد.

همچنین در لیبل پرینترهای تالی داسکام ، قابلیت تغییر حساسیت سنسور نیز وجود دارد که در این ویدئو آموزش داده نشده است. معمولاً زمانی تغییر به حساسیت لیبل محسوس می باشد که رول لیبل شما از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و یا نوع لیبلی که شما استفاده می کنید ، خاص باشد.

برای کالیبراسیون لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820 به روش زیر عمل کنیدک

1. ابتدا پرینتر را خاموش کنید.

2. رول لیبل را روی پرینتر نصب کنید بگونه ای که یک لیبل از تیغه خروجی جلو تر باشد.

3. دکمه ►► را نگه داشته و پرینتر را روشن کنید.

4. دکمه ►► را بعد از شنیدن دومین صدای بوق ، رها کنید.

5. پرینتر شروع به کالیبراسیون کردن سنسور بر اساس لیبل شما می نماید.

6. معمولاً پرینتر یک تا سه لیبل بیرون می دهد و کالیبراسیون را نهایی می کند. ( این تعداد بستگی به کیفیت رول لییل شما دارد )

7. در صورتی که لیبل پرینتر تعداد زیاد لیبل خارج کرد و روی نمایشگر آن پیغام Calibration Error دارد ، یعنی سنسور لیبل شما به درستی تنظیم نشده و نمی تواند فاصله ی بین دو لیبل ( یا علامت مشکی در لیبل های Blackmark ) را ببیند.

8. جهت تست کالیبراسیون ، یک بار دکمه ►► را فشار دهید. در صوتی که دقیقاً یک لیبل از پرینتر خارج شد و فاصله بین دو لیبل دقیقاً روی تیغه فلزی قرار گرفت ، یعنی عمل کالیبراسیون با موفقیت انجام شده است.

آموزش کالیبراسیون لیبل پرینتر تالی داسکام مدل DL820 | واریان

به اشتراک بگذارید: